Betrouwbaar, snel en precies

Net als uw auto heeft uw IT systeem ook onderhoud nodig. Waarom? U wilt niet stil komen te staan tijdens het spreekuur. Daarnaast is het fijn als je de servicedesk kan bellen wanneer je hulp nodig hebt.

Lemsom ICT kan dit voor u verzorgen. Wij hebben professionele tools om uw netwerk en apparaten te monitoren. En we kunnen op afstand meekijken en hulp bieden als dat nodig is.

Lemsom-echo-790-knip

U kunt kiezen uit drie systeembeheer pakketten:

  • Essential

  • Proactive

  • Fully Managed

Systeembeheer pakketten

ESSENTIAL

Het Essential abonnement is het instap abonnement. Op deze manier ervaart u hoe het is om met ons samen te werken. Bij dit abonnement brengen we uw netwerk in kaart. Op basis van de rapportage maken we een advies met een lijst van aanbevelingen die met u bespreken.

De servicedesk staat klaar om u te ondersteunen bij problemen. De bestede tijd zal daarbij in rekening worden gebracht.

PROACTIVE

Het Proactive abonnement geeft veel services tegen een vast bedrag per maand.

Bij dit abonnement installeren we de Remote Management tool op al uw systemen met de volgende services;

  • In kaart brengen van uw computer netwerk, met alle apparaten en hun status.
  • Remote acces: Op afstand het scherm kunnen overnemen om hulp te kunnen bieden.
  • Monitoring: Uw systemen monitoren op vitale onderdelen
  • Managed Antivirus
  • Disk Encryptie (optioneel)
  • Patch Management: Installeren van updates afgestemd op uw werkschema.
  • Managed Backup: Dagelijkse professionele backupoplossing met 30 dagen retentie.

Bovenstaande services worden uitgevoerd voor een vast bedrag per apparaat.

De servicedesk staat klaar om u te ondersteunen bij problemen. De bestede tijd zal daarbij in rekening worden gebracht.

FULLY MANAGED

Dit is het meest complete pakket en is ook maatwerk.
Wij verzorgen voor een vast bedrag per maand dat uw systemen veilig en beschikbaar zijn.

Bij dit abonnement zijn alle services inbegrepen van het PROACTIVE abonnement, plus de volgende services;

  • Geen additionele kosten voor de servicedesk en/of gebruikersbeheer
  • Monitoring van kritische bedrijfsapplicaties/services
  • Backup oplossing met retentie periode naar wens en backup frequentie van wens
  • Disaster Recovery plan met periodieke test

Er wordt een plan gemaakt welke mate van beschikbaarheid en ondersteuning u wenst, dit heeft invloed op de systemen, de servicedesk en de backup oplossing.

Contact opnemen

Additionele diensten

Managed Backup

Het hebben van een goede backup van uw bedrijfsdata is heel belangrijk. Helaas gaat het nog vaak mis, de reden is vaak dat het onvoldoende aandacht heeft, geen prio. U hoeft maar 1 ding te begrijpen, het is niet mogelijk nadat het kwaad is geschied alsnog een backup te maken. Weg is weg. Dit kan grote gevolgen hebben voor uw praktijk. Het is ook niet mogelijk om achteraf een verzekering af te sluiten als uw huis al is afgebrand!

Gelukkig kunnen wij u helpen met het opzetten van een goede en betaalbare backup oplossing zodat u geen data verliest en snel weer online bent na een chrash. Want ieder uur dat uw praktijk stil ligt kost heel veel geld.

Lemsom ICT heeft zeer goede ervaringen met Managed Backup van Solarwinds. Voordelen:

  • Backup worden automatisch dagelijks gemaakt
  • Offsite opgeslagen
  • Versleuteld
  • Dagelijkse monitoring
  • Ook voor Microsoft 365
  • Geen investering noodzakelijk
  • Bare metal restore mogelijk
  • Restore van fysiek naar VM
  • Ieder volume of hoeveelheid servers is mogelijk
  • Tip; Archief functie geschikt om aan wettelijk bewaarbeleid te voldoen

Specialist

Met Lemsom ICT heeft een specialist achter de hand die in geval van problemen gelijk kan schakelen om uw systemen weer online te krijgen.