Betrouwbaar, snel en precies

Lemsom ICT maakt gebruik van tools waarbij veel systeembeheer taken worden geautomatiseerd. Dit betekent dat wij altijd een actueel overzicht hebben van uw apparatuur, en wat de status is.

We hebben 3 pakketten samengesteld waar onze systeembeheer services in zitten. Hieronder lichten we ze toe.

Lemsom-echo-790-knip

U kunt kiezen uit drie systeembeheer pakketten:

  • Essential

  • Proactive

  • Fully Managed

Systeembeheer pakketten

Hieronder ziet u per pakket wat dit inhoudt

ESSENTIAL

Het Essential abonnement heeft als kenmerk dat het lage instapkosten heeft. Bij dit abonnement installeren we de Remote Management tool op al uw systemen en de volgende services zijn inbegrepen;

  • Asset tracking; Al uw apparaten worden in kaart gebracht met hun status
  • Remote Access: Indien u een probleem heeft kunnen we meekijken en u helpen

Uren die besteed worden door de servicedesk worden geregistreerd in het ticketsysteem en doorberekend tegen het afgesproken tarief.

PROACTIVE

Het Proactive abonnement geeft veel services en toch een vast bedrag per apparaat per maand.

Bij dit abonnement installeren we de Remote Management tool op al uw systemen en de volgende services zijn inbegrepen;

  • Asset tracking; Al uw apparaten worden in kaart gebracht met hun status
  • Remote Access: Indien u een probleem heeft kunnen we meekijken en u helpen
  • Advanced Performance Monitoring: Wij monitoren uw systemen en kunnen proactief handelen
  • Managed Antivirus en disk encryptie
  • Patch Management: Krachtige tool om het installeren van updates te managen
  • Scheduled preventative maintenance
  • Unlimited Servicedesk

Het is ook mogelijk additionele diensten in te schakelen zoals:

  • Managed Online Backup
  • WebProtection
  • Managed Mobile devices
  • NetPath
  • Risk Intelligence

In dit abonnement worden apparaten proactief beheerd. Het installeren updates en uitvoeren van virusscans wordt geplanned op tijden wanneer u er het minst last van heeft. Voor de bereikbaarheid van de servicedesk en remote support rekenen we een vast laag bedrag per werkplek.
Indien het nodig is om op locatie langs te komen, dan worden de bestede uren doorberekend.

FULLY MANAGED

Dit is het meest complete pakket. In dit abonnement nemen wij het volledige IT beheer en risico over. Wij verzorgen voor een vast bedrag per maand dat uw systemen veilig en beschikbaar zijn.

Bij dit abonnement installeren we de Remote Management tool op al uw systemen en alle services zijn inbegrepen;

  • Asset tracking; Al uw apparaten worden in kaart gebracht met hun status
  • Remote Access: Indien u een probleem heeft kunnen we meekijken en u helpen
  • Advanced Performance Monitoring: Wij monitoren uw systemen en kunnen proactief handelen
  • Managed Antivirus en disk encryptie
  • Patch Management: Krachtige tool om het installeren van updates te managen
  • Scheduled preventative maintenance
  • Unlimited Servicedesk (inclusief onsite support)
  • Managed Online Backup (inclusief voldoende cloud storage)
  • WebProtection
  • Managed Mobile devices
  • NetPath
  • Risk Intelligence

Er wordt samen met u een plan gemaakt welk level van veiligheid en beschikbaarheid u wenst (Redundancy) en daar wordt de service op afgestemd.

Additionele diensten

Managed Online backup

Het hebben van een goede backup strategie is zeer belangrijk. Lemsom ICT kan via een checklist een scan maken van de huidige situatie en aan de hand van uw wensen kan er een backup strategie gemaakt worden. De backupstrategie zou ook periodiek getest moeten worden (bijv het teruglezen van een backup). Wij kunnen de backup monitoren en periodiek testen.

Lemsom ICT heeft zeer goede ervaringen met Managed Online Backup van Solarwinds. De backups worden automatisch dagelijks gemaakt in de cloud (europa), zijn versleuteld en zijn makkelijk terug te lezen. De tool is maar een klein deel van de hele backup strategie. Graag adviseren wij u over de te nemen stappen naar een goede backupstrategie.